piątek, 4 maja 2012

Kochanym Rodzicom


... a właściwie teściom:), którzy są na prawdę wspaniali, przygotowałam explodujące pudełko. 
To ich 40-ta - rubinowa rocznica ślubu więc postawiłam na coś odmiennego. 
Chciałam aby rubinowy kolor dominował, jednak nie bardzo dało się to uchwycić w biegu aparatem. Nastawiona byłam na kolekcję "Niewinność". Po prostu idealnie wpasowały mi się na tę okazję, są eleganckie, jasne a zarazem kwieciste.
Do ozdobienia wnętrza pudełka wykorzystałam papier Niewinność 046, Niewinność 041, Niewinność 42. Przy takim zestawieniu nie trzeba wielu dodatków, ja dołożyłam tylko tasiemkę i kilka perełek. Zdjęcia nienajlepsze bo tak jak pisałam robione na szybko.







Mam nadzieję, że was choć troszkę zainspirowałam i zachęciłam do skorzystania  z tej pięknej kolekcji.
Pozdrawiam!


             

8 komentarzy:

  1. Super pudełko! Świetny jest pomysł z tymi sercami! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne pudełko, a papiery wprost do niego stworzone!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne:) A pomysł z sercami faktycznie niezły:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne pudełeczko... idealne!

    OdpowiedzUsuń
  5. pudełeczko pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pudełko,a te serduszka--rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem fanką eksplodujących pudełeczek. Twoje naprawdę jest super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)