niedziela, 3 marca 2013

Dla Niej

Witajcie moi drodzy!

Zapraszam na mój tydzień inspiracji.
Podczas tego tygodnia zaprezentuję 
dwie kartki DLA NIEJ które mam nadzieję
zainspirują tych, którzy szukają pomysłu na kartkę na Dzień Kobiet.

Dzisiaj zaprezentuję pierwszą z nich.
Zainspirowała mnie praca Zielonookiej 
która poddana została  liftowi 
w cotygodniowej zabawie u naszej koleżanki Mamajudo 


Oto moja propozycja wykonana za naszych przepięknych
papierów z kolekcji :

Róże pokryłam nabłyszczaczem 3D dla lepszego efektu :


Następne inspiracje już niedługo :)
Miłego dnia i przyjemnego scrapowania !
Aneta

2 komentarze:

  1. Urocza naprawdę Twoje kartki to najwyższa półka:)Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Agato :) Ciesze sie ze podobaja Ci sie moje prace :) Pozdrawiam

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)