wtorek, 7 maja 2013

Paryż - moje marzenie

Ile z nas, kobiet, może podpisać się pod stwierdzeniem,
że marzy jej się pochodzić po Paryżu?
Pewnie sporo :)
Ja zdecydowanie tak!
Byłam w Paryżu, ale więcej czasu spędziłam śpiewając na schodach Montmartre,
niż wędrując po uliczkach, więc czuję niedosyt...
Żeby go choć trochę zniwelować zrobiłam sobie paryską karteczkę :)



Stalowe Niebo 003 Stalowe Niebo 007
Niewinność 064 Niewinność 067
Ornamenty - Bordery (W.OR06)

Może moje marzenie kiedyś się spełni?

Pozdrawiam!
Magda

10 komentarzy:

  1. Cudowna karteczka...przepiękna..zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna :) bardzo romantyczna fajnie skomponowana :)) Idealna.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo Paryska;) też marzyłam - i również byłam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka ona cudna!!!
    pomarzę razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. karteczka jest jak z bajki ..lekka i delikatna ... taka niedostępna ...bo tak daleko do Paryża ...daleko bo nie teraz ,

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ mi się podoba ta kartka!!!
    Super kompozycja.
    Piękny Paryż jest w rzeczywistości, ale i w Twoich marzeniach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, z nutką romantyzmu:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paryż? No cóż- wszędzie dobrze, ale u nas najlepiej... A karteczka cudowna :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)