wtorek, 15 października 2013

Wyniki zimowego rozdawania.....

Witajcie najmilsi !

Mimo, że dzisiaj temat i kolekcja nie bardzo pasujące do tej wspaniałej aury, jaka panuje na zewnątrz - mamy nadzieję, że rozstrzygnięcie naszego rozdawania ucieszy dwoje szczęśliwców a wygrana przyda się do klimatów świątecznych :)

Tak więc, nie przedłużając, z bloga wylosowaliśmy osóbkę o numerze:

a jest nią:


z Facebooka natomiast, wybrana została:


Serdecznie gratulujemy wygranym i prosimy o kontakt na:

Wszystkim pozostałym życzymy przyjemnego wieczoru i do zobaczenia przy kolejnym rozdawaniu ! :)


13 komentarzy:

  1. gratuluję Joli :) wow i do mnie się szczęście uśmiechnęło ;) ja to ta z FB

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wylosowanym szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej! Ja dopiero teraz tu zajrzałam, to ja wygrałam? Ja mam dzisiaj urodziny!!!!!! Dziękuję bardzo, meila juz wyslałam ,a to ci niespodzianka i prezent urodzinowy!!!!!!!!!!DZIEKUJĘ!!!!!!!!!!POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE WIEM CZEMU TAK ROZRZUCILO TE LITERY, Z RADOŚCI?

      Usuń
  5. nie wiem czemu te litery tak rozrzucilo, z radosci?!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wylosowanym wspaniałego prezentu !!!
    Dobrze, że sobie dodatki z tej zimowej kolekcji kupiłam podczas Jarmarku w Chorzowie Batorym.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) może i mnie się kiedyś uda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)