poniedziałek, 7 listopada 2016

Wyzwanie listopadowe - Grudniownik

 Hej kochani!
Czas na nowe wyzwanie listopadowe.
Małymi kroczkami zbliżamy się do zimy i do Świąt.
Grudzień to miesiąc pełen świątecznych przygotowań. Pieczemy pierniki, robimy ozdoby świąteczne.
Warto te miłe wspomnienia, zapiski, myśli grudniowe utrwalić.
Dlatego, zachęcamy Was w tym miesiącu do storzenia Grudniownika
właśnie po to by utrwalić grudniowe wspomnienia.
Oto jakie piękne Grudniowniki wyszły z pod rąk naszych projektantek!

Henia przygotowała mixed mediową propozycję. Wykorzystała piękne ozdoby bożonarodzeniowe,  bazę albumową Bazyl i piękne papiery z kolekcji Zaczarowane Święta i Ptasie Trele.





Karolinka stworzyła album na bazie szarych kopert i ubrała go w cudne papiery 




Gosia proponuje Wam inna wersję grudniownika, w pudełeczku z karteczkami. 
Użyła papierów z kolekcji Stalowe NieboPtasie Trele.




Kasia przedstawia mroźną, pastelową wersję, pełną dodatków i ozdób bożonarodzeniowych.
Do wykonania grudniownika pocięła papierki z kolekcji Ptasie Trele, Zaczarowane Święta





Zachęcamy Was bardzo serdecznie do zabawy. Strasznie jesteśmy ciekawi Waszych propozycji.
Pamiętajcie tylko o zasadach, znajdziecie je TUTAJ.
Całusy!
Zaspół Magicznej Kartki!







14 komentarzy:

  1. Super temat :) Może wreszcie zmobilizuję się do zrobienia albumu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wszystkie i bardzo inspirujące, ale moje serce by skradł grudniownik Karolinki oczywiście ze względu na Gwiazdę Północy, absolutne i wieloletnie top3 ulubionych kolekcji MK.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny temat... inspirujący niesamowicie 😉😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie umiałabym wybrać, gdybym miała taką okazję. Wszystkie, ale to wszystkie są mega przepiękne. Macie dziewczyny bardzo duży talent. I pomysły, i wykonanie, i wyczucie estetyki, kolorów...wszystko na 6 z plusem, haha :)
    Pierwszy mi tu wpadł w oko przedewszystkim dlatego, bo jest zmediowany, czyli coś, co lubię, co bardzo mi się podoba, a nie mam o tym pojęcia. Nie mam materiałów do mediowania, ani nie byłam na żadnym kursie. Wiem, w necie jest wszystko, ale wolę jak ktoś mi pokazuje co i jak. Zwłaszcza w tej kwestii. No ale przede wszystkim potrzeba materiałów na to wszystko

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prace cudne,nie mogę się napatrzeć, album Heni skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe grudniowniki, wszystkie są takie zimowe, świąteczne. Dekoracje stron czy głównej bazy cudne. Dziewczyny mają talent i wspaniałe przydasie do tworzenia wyjątkowych prac.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy serdecznie za tak miłe komentarze i zapraszamy Was do zabawy! Nie bójcie się używać różnych materiałów, papierków, mediów i ozdób! Tnijcie, klejcie i chlapcie! Pokażcie nam piękne Grudniowniki! CZEKAMY!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowności 😁 zakochałam się ostatnio w pudełkach więc praca Gosi skradła mi serce ♥ 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)