piątek, 17 marca 2017

Przywołujemy wiosnę

Cześć,
nie wiem jak wy, ale ja postanowiłam pomóc trochę wiośnie, by szybciej odegnała zimę i przyszła wraz z ferią barw i zapachów, pięknem rozkwitającej zieleni i cudownym ciepłym słońcem. 
Aby wywołać wiosnę, zrobiłam sobie kalendarz na ścianę na ten miesiąc (marzec), pełen kwiatów, kolorów i magii. Wykorzystałam najnowszą kolekcję "W stronę tęczy" oraz świetnie pasującą kolekcję "Uchwycone sny". 

Hello,
I don't know how you, but I have decided to help Spring a little bit to come faster to us with her amazing colours, fragrances, beauty blooming greenery and wonderful warm sun.
I have made a wall calendar for this month (March), full of flowers, colours and magic. 
I have used the latest paper collection "Towards the rainbow" and well-fitting collection of "Cathead Dreams".








Wszystkie produkty których użyłam:
All products which I have used:


Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam cudownej wiosny!
I am sending kisses and I wish you a lovely Spring, enjoy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)