piątek, 9 lutego 2018

Przywołujemy wiosnę! / Calling Spring!

Dzień dobry kochani w piątek!
Cudownie! Koniec tygodnia tuż, tuż i weekend!
Jakie macie plany? Odpoczynek czy może scrapowanie?
Ja po troszku tego i tego :)
Welcome all on Friday!
Wonderful! End of the week is just around the corner!
Do you have some plans? are you going to rest or maybe some crafting?
Me, little bit of this and that :)

A dziś, chcę przywołać wiosnę. 
Słonko, motyle, ptaszki i kwitnące kwiaty, tak kojarzy mi się wiosna :)
I tym właśnie kierowałam się tworząc to eksplodujące pudełko.
Jak myślicie udało mi się?
Wykorzystałam tutaj piękną, właśnie wiosenną kolekcję papierów "Kwitnące Poranki".
Pudełko wycięte przy pomocy plottera Brother Scan'N'Cut i pliku Exploding Box 10 cm
Zapraszam do oglądania :)
Today, I would like to call spring.
Sun, butterflies, birds and blooming flowers, this is my imagination of spring :)
And all these gave me the inspiration to create this exploding box.
And what do you think? I have passed?
I have used here, a beautiful, very spring paper collection "Blooming Mornings".
A box is cut out with plotter Brother Scan'N'Cut and file Exploding Box 10 cm
Happy watching!






Arkusze, które wykorzystałam:
Sheets which I have used:


Dziękuję za odwiedziny.
Pozdrawiam serdecznie!
Thank you for a visit.
Warm greetings!


1 komentarz:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)